Servicii contabilitate, resurse umane si salarizare

Pe o piata in care costurile sunt din ce in ce mai multe, externalizarea serviciilor financiar-contabile (BPO), resurse umane, payroll, poate ajuta companiile sa economiseasca bani, sa obtina mai multa calitate, flexibilitate, un raspuns mai rapid si profesional la nevoile imediate si pe termen mediu/lung.

Prin serviciile noastre de BPO ne oferim sa îndeplinim principalele funcții de contabilitate financiară, asigurând respectarea completa a reglementărilor locale, precum și păstrarea clientului pe deplin informat cu privire la situația financiară a companiei. De asemenea, putem prelua funcțiile de control și pentru a asigura cea mai înaltă calitate posibilă cu reduceri semnificative de costuri. Functionam proactiv si va mentinem informati in permanenta cu privire la problemele curente în ceea ce privește aspectele dvs. contabile, fiscale și legale.

Organizarea contabilitatii, modul de lucru si tipul rapoartelor financiare se stabilesc in functie de tipul companiei, de stadiul dezvoltarii companiei (start-up, companie in dezvoltare, companie care apartine de un grup de firme, companie mijlocie sau mare).

Contabilul modern este implicat nu numai în ţinerea registrelor (evidenţa contabilă) ci şi într-o serie de activităţi ce implică planificarea, soluţionarea unor probleme, control, orientare a acţiunilor, evaluare, verificare si control. 

Contabilii au ca responsabilitate principală ținerea contabilității operațiunilor economico-financiare, inclusiv întocmirea bilanțului contabil. Prin urmare, el trebuie să ţină cont de necesităţile fundamentale ale utilizatorilor informaţiei contabile, fie interni fie externi.

Activitățile desfășurate de contabili pot fi diferite, în funcție de dimensiunile și forma de organizare a firmei. În cadrul întreprinderilor mari contabilitatea implică specializarea pe domenii (furnizori, clienți, operațiuni bancă, mijloace fixe etc), în timp ce în întreprinderile mici și mijlocii, activitatea are în vedere mai multe sau chiar toate activitățile contabile, putând fi incluse suplimentar și alte tipuri de activități (ex.: activități cu numerar, urmărirea contractelor etc.). Mărimea unei organizaţii determină complexitatea şi volumul informaţiilor contabile furnizate managementului în scop decizional în probleme ce vizează cumpărările, producţia, angajările, împrumuturile şi procesul de investiţii.

Contabilitatea financiara descrie circuitul patrimonial al intreprinderii luat in totalitatea si structuralitatea sa. Obiectivul sau principal il constituie furnizarea de informatii sintetice privind pozitia financiara, performantele si modificarile pozitiei financiare. Informatia contabila, pe langa o utilizare interna de catre management, este destinata utilizatorilor externi definiti de: investitorii de capital, bancherii, angajatii, furnizorii, clientii, guvernul si institutiile sale, precum si publicul.

Obiectivul situatiilor financiare este de a furniza informatia despre pozitia financiara a intreprinderii, rezultatele (performanta) si modificarile pozitiei financiare ale intreprinderii. Toate aceste informatii satisfac necesitatile comune ale majoritatii utilizatorilor.

Servicii financiar contabile

Putem asigura serviciile de contabilitate la sediul nostru, la sediul clientului sau la distanta.
  • Asistenta cu privire la evidenta primara a documentelor justificative;
  • Evidenţă financiar-contabilă completa cu respectarea prevederilor legale nationale;
  • Revizuirea evidenţelor contabile;
  • Verificari contabilitate si/sau declaratii fiscale;
  • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale/semestriale sau trimestriale dupa caz;
  • Servicii de certificare bilanturi contabile;
  • Conformitate fiscala: intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale specifice fiecarei companii in functie de incadrarea fiscala;
  • Raportari financiare in conformitate cu standardele internationale si/ sau cu politicile contabile ale grupului de care apartine compania;
  • Raportari catre management pentru luarea deciziilor pentru cresterea afacerii.

Putem asigura serviciile de contabilitate la sediul nostru, la sediul clientului sau la distanta.

Sectorul resurselor umane are un rol important pentru fiecare companie, deoarece el are grija de una dintre cele mai importante resurse ale fiecarei companii – angajatii sai. 

Externalizararea salarizarii si a resurselor umane este cea mai buna solutie pentru companii, oferind siguranta respectarii cerintelor legislative , prelucrarea corecta a salariilor angajatilor, rapoarte complexe, distribuirea fluturasilor de salariu la timp si securizarea datelor cu caracter personal la un nivel ridicat. In prezent, mediul de afaceri este in continua schimbare si are impact direct asupra pietei muncii, astfel ca nevoia securizarii datelor de personal si a salariilor ramane, in mod constant, o prioritate a companiilor

Serviciile noastre sunt concepute astfel incat sa asigure flexibilizarea si eficientizarea rolul departamentului de personal si a procesului de salarizare si de administrare a resurselor umane,  sa ofere acces la toate informatiile necesare, indiferent de domeniul de activitate sau de marimea companiei si  sa garanteze o prelucrare corecta si la timp a datelor:

Externalizarea calculului salarial si a procesului de administrare resurse umane are o serie de avantaje:

  • reducerea costurilor; 
  • transferul responsabilitatii asupra acuratetii calculului salarial, respectarii termenelor si prevederilor legale in vigoare
  • transferul activitatilor administrative consumatoare de timp in exteriorul companiei 
  • managementul companiei beneficiaza  de consultanta in rezolvarea oricaror situatii din zona resurselor umane

Servicii de salarizare si gestionare resurse umane

Putem asigura serviciile de contabilitate la sediul nostru, la sediul clientului sau la distanta.
  • Servicii de salarizare
  • Servicii de administrare resurse umane
  • Program de recrutare si evaluare a personalului
  • Servicii de furnizare şi de management a forţei de munca
  • Dreptul muncii și salarizare
  • Depunerea lunara a declaratiilor statutare de salarizare si a rapoartelor statistice
  • Intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare sume FNUASS
  • Rapoarte salariale personalizate necesare activitatilor de management
  • Asistenta si reprezentare in comunicarea cu autoritatile statului, pe baza de procura

MGMT Audit & BPO vine in sprijinul dvs. pentru a reduce in mod semnificativ sarcina administrativa si costurile cu personalul aferent, preluand extern toate functiile contabile, administrative si de management.

Oferim periodic, in functie de nevoile lor, rapoarte catre management, corecte si in timp util, in baza careia acesta poate lua deciziile necesare. Formatul si informatiile cuprinse in astfel de rapoarte pot fi flexibile si adaptate la nevoile de raportare de afaceri ale fiecarui client.

Compania noastra poate opera extern toate functiile pentru clienti, oferind continuitatea serviciului administrativ si de raportare generand mai mult timp personalului companiei pentru a se concentra pe activitatea de baza.

Venim in sprijinul clientilor si oferim servicii de training in-house adaptate cerintelor si nivelelor de complexitate si dificultate cerute de dumnevoastra, in urmatoarele domenii.

Personalul din departamentele de contabilitate si resurse umane ale clientilor nostri poate beneficia de servicii de training in-house oferite de profesionistii nostri.

  • Contabilitate manageriala si de gestiune
  • Controlling si urmarire costuri
  • Managmentul resurselor umane
  • Fiscalitate

Salariatii dumneavoastra vor beneficia de o formare profesionala la standarde inalte de calitate, obtinand incredere in competentele proprii si asigurand o buna desfasurare a activitarilor desfasurate.

Alte servicii contabile/administrative

Serviciile noastre sunt personalizate in functie de nevoile clientului.
  • Contabilitate manageriala si de gestiune;
  • Asistenta în implementarea programelor de contabilitate si gestiune;
  • Activitati administrative si organizatorice:
    • Asistenta la întocmirea deconturilor de cheltuieli si a ordinelor de deplasare precum si redactarea altor documente primare;
    •  Asistenta în completarea documentelor justificative pentru registrul de casa;
    • Activitati privind relatia cu bancile (incarcare plati, ridicare/depunere extrase de banca/ordine de plata) ;
    • Alte activitati privind contabilitatea primara;
  • Sisteme informationale de management (MIS);
  • Managementul fluxului de numerar;
  • Tranzactii legate de parti (management financiar);
  • Asistenta/consultanta in pregatire manualului de Politici Contabile;
  • Asistenta la inventarierea anuala a conturilor;
  • Externalizarea serviciilor de control intern;
  • Trezorerie si Cash management;
  • Raportari Intrastat, Fondul de Mediu, Institutul National de Statistica, BNR;
  • Optimizarea proceselor de afaceri.

0 Proiecte de succes

0 Ani de experienta cumulata

0 Clienti

Monica Birjaru
Managing Partner - BPO

Contabilitate - HR / Consultanță
Expert Contabil / Consultant Fiscal / Auditor

Monica are peste 15 ani de experienta in domeniul financiar-contabil. Este leaderul liniei de business BPO si Taxe.

Deține calificarea de Expert Contabil , Consultant fiscal,  Auditor financiar si Auditor Intern.  Are experienta practica si in domeniul  de audit, consultanta fiscala si consultanta de management.

In ultimii 7 ani a ocupat  functia de Director Financiar (cu  40 angajati in subordine din birourile din Bucuresti, Cluj, Timisoara si Sibiu) si a detinut titlul de Associate Partner in cadrul unei mari companii de profil, cu actionariat german. In acesta calitate a fost coordonator al liniei de business de servicii de contabilitate si consultanta contabila- fiscala si de management (peste 150 de clienti permanenti, din diverse domenii de activitate si peste 300 clienti gestionati in intreaga perioada de activitate). A fost implicata si operational in contabilitate, consultanta fiscala si proiecte de preturi de transfer.

Monica a participat activ la proiecte de implementare Lean Management   avand diploma de absolvire a seminarului de „Positive Productivity”, Lean Project Manager si Sponsor in Excelence management.  A obtinut calitatea de Lean Champion within Positive Productivity.

A fost membru al echipei de implementare a unui proiect proiect realizat cu fonduri europene (POSDRU).

In prezent este implicata in decizii manageriale, de strategie si de dezvoltare; negociere contracte si intocmire de oferte de presari servicii; organizarea procesului contabil si asigurarea unei gestionari eficiente a clientilor; consilierea pe probleme fiscale si contabile; verificarea calitatii dosarelor de contabilitate pentru asigurarea calitatii serviciilor prestate;tranzactii internationale, participarea in echipe mixte in procese de DD; asistenta clientilor in cazul controalelor fiscale, ANAF, sau alte autoritati.

Oferim servicii de contabilitate, salarizare si resurse umane in pachete personalizate, in functie de nevoile fiecarui client.

Externalizarea este un angajament pentru intre noi si dumneavoastra, angajament pe care il privim ca un parteneriat pe termen lung. Dorim sa construim relatii care sa se dezvolte pe masura ce afacerea pe care o conduceti se dezvolta, sa imbunatatim procesele de conformare cu legislatia si sa va sprijinim in relatia cu autoritatile pe termen lung.

Obiectivitate

Furnizam structurii de guvernanta si conducerii executive o asigurare independenta asupra eficacitatii sistemului de management al riscului, control si guvernanta. Informatiile furnizate de contabilitate stau la baza procesului decizional atât in interiorul, cât si in exteriorul intreprinderii.

Indrumare

Recomandam organizatiei masuri pentru atingerea si imbunatatirea obiectivelor sale, concretizate in imbunatatirea sistemelor operationale, reducerea expunerii la risc prin eficacitatea si eficienta proceselor de guvernanta, managementul riscului si control si decizional

Valoare adaugata

Practicam o abordare concentrate care asigura urmarirea si controlul valoric al activitatilor desfasurate si estimarea riscurilor potentiale. Prin activitate derulata,eficient si minutios, oferim informatiile necesare intocmirii rapoartelor financiare care reflecta imaginea fidela a patrimoniului, a situatiei financiare si a rezultatelor obtinute.