Consultanta fiscala

Fiscalitatea devine un aspect din ce în ce mai important pentru mediul de afaceri de astazi.
În actualul climat economic, autoritățile sunt vigilente cu veniturile bugetare. Legislația fiscală din România este deosebit de volatilă, majorarea impozitelor și modificările aduse legislației fiind adesea introduse la un termen foarte scurt.

Companiile sunt din ce în ce mai expuse noilor modificări în materie fiscală, atât la nivel local, cât și international. Având în vedere mediul economic competitiv de astăzi, care prezintă multe provocări, afacerile merită consultanță fiscală de înaltă calitate .Prin experienţa noastră în fiscalitate si printr-o abordare in detaliu putem adăuga valoare afacerii dumneavoastră.

Serviciile fiscale oferite de MGMT urmaresc sa asigure clienţilor o gestionare corecta si eficientă a impozitelor şi taxelor.

Acordam asistenta de specialitate pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe, precum si pe orice probleme de procedura fiscala.

Oferim consiliere si reprezentare in fata organelor fiscale, inclusiv acordarea de asistenta de specialitate pe parcursul derularii inspectiei fiscale.

  • Impozite directe si indirecte (consultanta in legatura cu impozitul pe profit, impozitul cu retinere la sursa, TVA, accize, taxe vamale);
  • Impozitarea fortei de munca si salarizare; Impozite si taxe salariale, inclusiv impozitul pe venit si contributiile la asigurarile sociale ;
  • Impozite si taxe locale;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale;
  • Certificarea declaratiei de impozit pe profit;
  • Inregistrarea ca platitor de TVA;
  • Asistenta in cazul auditurilor si inspectiilor fiscale;
  • Servicii de conformitate cu legislatia fiscala in vigoare prin identificarea tuturor taxelor aplicabile pentru afacerea dumneavoastra;
  • Fiscalitate internaţională (Impozitarea în UE si in afara UE, in tarile in care au birouri partenerii nostri);
  • Taxe si contributii la fondul de mediu; prin colaboratori.
  • Planificare si revizuire fiscal-contabila –In aceasta etapa identificam principalele riscuri de natură fiscala si contabila in vederea asigurarii conformitatii cu legislatia fiscal-contabila in vigoare si minimizarii riscurilor de ajustare sau impunere de obligatii suplimenare, amenzi sau penalitati;
  • Managementul conformității fiscale;
  • Cadrul de impozitare în conformitate cu convențiile privind dubla impunere (impozitul reținut);
  • Asistență fiscală pentru lucrătorii transfrontalieri (consultanță pentru expatriați); 
  • Consiliere in faza de contestatii de rapoarte de inspectie fiscala si in faza de reprezentare a clientilor implicati in litigii fiscale, beneficiind de asistenta juridica din partea caselor de avocatura colaboratoare
  • Asistență fiscală pentru fuziuni și achiziții;
  • Servicii de podcast.

Scopul nostru este sa reducem riscurile si costurile de natura fiscala pentru clientii nostri prin stabilirea practicilor fiscale conforme, verificarea conformitatii fiscale si asigurarea unui proces corect de evaluare a conformitatii fiscale in relatie cu autoritatea fiscala.

Analiza preturilor de transfer presupune prin natura activitatii examinarea unor tranzactii transfrontaliere astfel incat abordarea tranzactiilor de catre o retea de profesionisti reunind cunostinte si experienta locala in fiecare din statele participante la tranzactiile transfrontaliere este solutia optima.

Cooperarea cu partenerii nostri locali si internationali in analiza proiectelor de preturi de transfer si a spetelor internationale privind preturi de transfer, restructurari de afaceri si litigii fiscale, ne ofera un plus de experienta, o perspectiva matura, precum si posibilitatea de a aborda cu succes orice tip de tranzactii pornind de la clienti care activeaza in industrii larg reprezentate (productie/distributie) si ajungand la tranzactii ce necesita cunostinte specializate (sectorul asigurarilor, bancar, energiei, etc.).

Abordarea noastra se concentreaza pe minimizarea efectelor adverse si pe controlul procesului de prezentare a documentatiei privind dosarul preturilor de transfer, prin oferirea de asistenta pentru documentatia intocmita. Astfel, ne asiguram ca documentatia intocmita va fi examinata intr-un mod corect, argumentand si completand daca este necesar analiza noastra.

Servicii oferite in domeniul preturilor de transfer sunt:

  • Asistenta in pregatirea documentelor suport de stabilire a preturilo intragrup;
  • Asistenta in caz de control al preturilor de transfer;
  • Pregatirea politicilor de preturi de transfer;
  • Asistenta in pregatirea si prezentarea acordurilor de pret in avans;
  • Asistenta in pregatirea si depunerea procedurii de acord amiabil.

0 Proiecte de succes

0 Ani de experienta cumulata

0 Clienti

Monica Birjaru
Managing Partner - Taxe

Contabilitate - HR / Consultanță
Expert Contabil / Consultant Fiscal / Auditor

Monica are peste 15 ani de experienta in domeniul financiar-contabil. Este leaderul liniei de business BPO si Taxe.

Deține calificarea de Expert Contabil , Consultant fiscal,  Auditor financiar si Auditor Intern.  Are experienta practica si in domeniul  de audit, consultanta fiscala si consultanta de management.

In ultimii 7 ani a ocupat  functia de Director Financiar (cu  40 angajati in subordine din birourile din Bucuresti, Cluj, Timisoara si Sibiu) si a detinut titlul de Associate Partner in cadrul unei mari companii de profil, cu actionariat german. In acesta calitate a fost coordonator al liniei de business de servicii de contabilitate si consultanta contabila- fiscala si de management (peste 150 de clienti permanenti, din diverse domenii de activitate si peste 300 clienti gestionati in intreaga perioada de activitate). A fost implicata si operational in contabilitate, consultanta fiscala si proiecte de preturi de transfer.

Monica a participat activ la proiecte de implementare Lean Management   avand diploma de absolvire a seminarului de „Positive Productivity”, Lean Project Manager si Sponsor in Excelence management.  A obtinut calitatea de Lean Champion within Positive Productivity.

A fost membru al echipei de implementare a unui proiect proiect realizat cu fonduri europene (POSDRU).

In prezent este implicata in decizii manageriale, de strategie si de dezvoltare; negociere contracte si intocmire de oferte de presari servicii; organizarea procesului contabil si asigurarea unei gestionari eficiente a clientilor; consilierea pe probleme fiscale si contabile; verificarea calitatii dosarelor de contabilitate pentru asigurarea calitatii serviciilor prestate;tranzactii internationale, participarea in echipe mixte in procese de DD; asistenta clientilor in cazul controalelor fiscale, ANAF, sau alte autoritati.

Atributele noastre constau intr-o abordare profesionista, competenta, experienta si specializare

Aplicam proceduri menite sa asigure consecvența in abordare si sa eliminam omisiuni semnificative. Ne bazam pe pregătire profesională continuă, stimulăm responsabilitatea, atenția și reactivitatea față de client creand un mediu de lucru informal și relaxat.

Cooperarea cu parteneri nostri internationali pe proiecte si spete internationale, ne ofera un plus de experienta precum si posibilitatea de a aborda cu succes orice tip de tranzactii.

Planificare

Identificam principalele riscuri de natura fiscala si contabila in vederea asigurarii conformitatii cu legislatia fiscal-contabila in vigoare si minimizarii riscurilor de impunere suplimentara.

Exigenta

Urmarim indeplinirea cu grija a responsabilitatilor asumate in fata clientilor, si recunoastem importantei flexibilitatii in furnizarea de rezultate la momentul oportun.

Angajament

Avem ca obiectiv proactivitatea, astfel incat relatiile cu partenerii de afaceri sa genereze o constanta de rezultate bune, profesionalism, integritate si imbunatatire continua.